Shop til you drop

Idag har det varit jobbdag! Så skönt att sluta 14. Jag och Igge drog till Kista efter jobbet. Köpte nytt bassmink, ögonbrynspenna och mascara. Hittade även ett par byxor som fick följa med hem. Skönt att man kan shoppa dagarna innan lön, men nu känns det lite tomt på kontot. Så fram till lönen blir det väldigt chill för mitt kort, vägrar ta från sparet! Men det är ju bara 3 dagar till man ska klara av, och jag jobbar ju mest så det känns braaaa. Pengar är inga problem right?
Imorgon är det jobb igen, får se om det händer nått ikväll eller om det blir lugnt. Blir lugnt för mig i vilket fall eftersom man ska komma upp imorgon, men kan ju vara nice med lite umgänge.
 
Har inte så mycket att säga egentligen. Ville mest säga hej typ.
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback