Hejhopp!

Vilken härlig fredag! Har varit ledig och det har varit helt underbart väder. Käkade frulle och städade upp lite här hemma sen drog jag och Mille iväg till Rosersberg. Vi va ute i två timmar och det va såå skönt! Fick lov att duscha Mille när vi kom hem, fattar inte att han ska lägga sig och rulla i massa skit?! Men fin och ren blev han. Jag fortsatte med städningen efter det och sen duschade jag också.
Skjutsade mamma till Uppsala till brorsan också. Dom ska upp till Rättvik i helgen och mysa. Sen blev det att droppa av Mille och sen hem och fixa käk och klädkammaren. Nu är det ordning och reda i klädkammaren och maten ligger i magen, så nu kan jag bara ta det lugnt resten av kvällen! Ladda upp inför en jobbhelg.
 
 
Ha en fin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback