Hey brother

Skön pw i morse med Mille i det fina vädret. Underbart höstväder idag! Har suttit och pillat på lite kök dom senaste dagarna. Har börjat få i ordning ett snyggt nytt kök. Sitter och planerar på Ikeas Home Planner. Jäklar så bra det kommer bli, och kommer undan hyfsat billigt iaf. Hade räknat med att det skulle gå på väldigt mycket mer. Så efter att päronen fixat i ordning köket uppe i Rättvik till brorsan så ska vi ta tag i mitt kök. Jag vill ju som alltid att allt ska ske på en gång, 0 tålamod, men nu har jag nått att se fram emot. Nytt golv, nytt kök, nya fräscha väggar. Kommer bli så bra!
 
Just nu ligger jag och Mille och tar det lugnt bara. Ska väl snart vika tvätt och hänga upp lite nytt. Bädda rent ska jag göra också. Standard att städa precis innan Mille åker. Jag försöker hålla så rent som möjligt när han är här, men så mkt skit som han drar med in så är det lika bra att köra en storstädning när han inte är här. Grus och hundhår överallt! Så imorgon kör jag storstädning, få det fint så jag bara kan mysa i en ren lägenhet hela helgen. Finns inget bättre än en ren lägenhet!
 
 
Ciao lovers ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback