7 oktober

Skön ledig dag. Startade dagen med att åka iväg och luncha med mamma och pappa. Efter det droppade vi av mamma på jobbet igen och sen åkte jag och pappa och handlade lite på Willys. Nya frukosten är kvarg här så var tvungen att fylla på med lite sånt, och frukt och så. Känns hur bra som helst med att vara nyttig! Har levt alldeles för onyttigt senaste åren, och nu är jag verkligen taggad på att ta tag i mig själv. Ser redan skillnad på bilder, ingen enorm skillnad men syns att det går åt rätt håll!
När jag kom hem tog jag tag i disken som legat hela helgen och städade upp här hemma. Slängde i en tvätt också så det blir att hänga lite tvätt senare.
Sen ville Igge till Ikea så ska haka med dit. Ska väl hinna med nån slags träning idag också.
 
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback