21 oktober

Ledig idag och har absolut inte gjort någon nytta alls. Har iofs ringt ett samtal och fixat lite grejer, men annars så har jag bara tagit det lugnt och tagit en låång varm dusch. Jag är så jäkla frusen!
Ska fortsätta med att inte göra någon nytta alls, enda dagen jag kan göra det på. Blir bjuden på middag ikväll också så kommer iväg ett tag iallafall.

Sen jag flyttade hemifrån så har jag insett hur sällskapssjuk jag är. Idag tänkte jag till och med tanken att man lika gärna kunde ha jobbat idag istället för att vara ledig. Älskar att vara sysselsatt och träffa folk. Visst är det rätt skönt att vara ensam också, men inte alla dagar i veckan kanske.
Det är tur att jag har Mille här varannan vecka så jag har någon att pyssla om. Saknar honom lite extra idag, känner mig ensam!!
 
 
Ha en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback