We like to party

Veckorna går så jäkla fort, skönt på ett sätt men samtidigt får man lite ångest. Idag har det varit riktigt höstväder och jag är inte alls taggad på detta skitväder. Så skönt att få kunna komma hem efter jobbet idag och bara mysa i sängen framför lite serier. Mindre skönt att man råkar somna och vakna vid nio på kvällen igen, så det tar väl ett tag innan man kan somna! Tur att man är ledig imorgon och inte behöver somna i tid.
Ska njuta lite extra av ledigheten imorgon för sen är det 9 dagars jobb i rad som väntar. Det ska nog gå fort hoppas jag, sen blir jag långledig 5 dagar. Då vankas det födelsedag och födelsedagsfirande med bästa vännen. Kommer bli perfekt as always!
 
Igår blev det kvalitetstid med mamma, vi var på Priscilla och det var verkligen en sån där feel good-musikal. Alla som funderar på att se den, SE DEN! Verkligen riktigt bra.
 
 
Nu ska jag surfa vidare. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback