Fight for fit 2014

Julen har varit jäkligt bra! Förutom att jag blivit sjuk så har jag haft det sjukt bra. Jag har fått så mycket fint så jag kan knappt fatta det. Jag har världens finaste familj och släkt.
Har orkat jobba i helgen iallafall trots att jag känt mig hängig. Ledig imorgon iallafall så ska ta tag i städning och så här hemma och på kvällen blir det bio med mami och papi.
Sen vankas det nyår och med nyår så kommer ju alla dessa nyårslöften. Jag tror inte så mycket på det där med nyårslöften, dom håller i en månad och sen spricker det. Beror ju iofs på vad man har för löften, men det där med att äta nyttigt och börja träna är ju ett av dom som brukar spricka.
Men jag har en plan över hur jag ska klara det den här gången! Nu ska jag offra ett halvår av mitt liv till att komma igång ordentligt, få in träningen och den nyttiga kosten i min vardag. Jag ska offra alkoholen tills sommaren kommer. Man kan ha kul utan alkohol. Jag ska tamesjutton klara det här. Och jag hoppas jag har folk som stöttar mig i detta. Dom som inte tänker stötta mig kan låta mig vara till sommaren. Jag måste fokusera på mig själv. Det har gått för många år nu utan att jag kommit igång, nån gång måste det vända. Nån gång måste det vara min tur att få gå ner massa kilon och vara stolt över min kropp. Jag har aldrig varit bekväm med hur jag ser ut, men det ska bli ändring på det!
 
Imorgon kommer Pau hem också, så sjukt bra! Ännu bättre är det att hon ska fira nyår med oss. Kommer bli perfekt.
 
Bara en del av allt fint jag fick. Bortskämd jag är!
 
Kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback