Do what u want

En vecka kvar till jul, och jag är grymt taggad! Jobbar på julafton sen blir det att fira jul hos farmor. Och eftersom mormor och morfar flyttat upp till Dalarna nu så bestämde vi oss för att dra upp dit på juldagen. Är ledig tre dagar efter julafton så hela familjen kommer dra upp till Dalarna på juldagen och spendera några dagar där uppe och bara mysa. Det bästa av allt är ju att jag har Mille hela julen, kommer vara mysdeluxe!
Ska bli så sjukt skönt att komma bort från orten och stressen, dissar utgång på juldagen och åker upp till lugnet i Rättvik och bara myser med släkten.
Kände att utgångar kommer komma hela tiden, men hur ofta firar man jul uppe i Dalarna? Typ aldrig! Så kröket får vänta till nyår.
 
Alla julklappar är inhandlade nu också, tror jag. Måste kolla igenom vad vi köpt. Man vill ju köpa många grejer så man får slå in många paket! Hög mysfaktor på paketinslagning.
 
Nu är Millemannen med mig överallt ♥ Tidig julklapp till mig själv.
 
Ni får ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback